Noutati

Festivalul "Vatra Satului" A doua ediţie a Festivalului Concurs de Tradiţii Populare VATRA SATULUI se va desfăşura pe 9-10 iulie 2016 în curtea Căminului Cultural din Comuna Teliu, judeţul Braşov.
Editura Suflet Transilvan Am pus bazele Editurii Suflet Transilvan, care are ca deviză următoarele cuvinte: "publicăm orice e de bun simţ".

REGULAMENT "DOR DE FOLK"

Festival de Folk pentru tineret

REGULAMENTUL FESTIVALULUI CONCURS "DOR DE FOLK"

EDIŢIA A II-A, 1 NOIEMBRIE 2014

1. Pentru această editie, concurenţii pot participa la trei categorii (sectiuni):

a) Interpretare Individuală
Pentru secţiunea "interpretare individuală", participanţii vor prezenta melodii folk acompaniate la chitară sau alte instrumente. În cazul in care concurentul doreşte, pe scena pot fi puse la dispozitie instrumente de acompaniament: chitară, orgă etc.

b) Interpretare de grup
Pentru secţiunea interpretare de grup", participanţii vor prezenta piese cu specific folk, cântate pe mai multe voci sau la unison.

c) Compoziţie
Pentru secţiunea "compoziţie", participanţii vor prezenta piese cu specific folk, cântate individual sau în grup.

2. Perioada de înscriere este 15.09 – 25.10.2014.

3. Înscrierea pentru etapa de preselecţie se va face completând formularul de participare pe pagina festivalului (www.suflettransilvan.ro/inscriere_festival_dor_de_folk_2014). Pentru validarea înscrierii este necesară transmiterea unui fişier audio, video sau link youtube, prin e-mail la adresa suflettransilvan@gmail.com. Fiecare potenţial concurent, va primi prin e-mail confirmarea recepţionării formularului completat şi a cântecului transmis ca demo, în maximum 48 de ore.

4, În ziua concursului, participanţii vor trebui să facă dovada încadrării în secţiunea respectivă (elevi de şcoală generală, elevi de liceu, studenţi), prin prezentarea carnetului de elev sau de student, după caz.

5. Validarea participării la Festivalul Concurs "DOR DE FOLK", se va face în data de 26.10.2014, dată la care lista concurenţilor admişi / grupurilor admise va fi afişată pe site.

6. Concurenţii vor fi înştiinţaţi telefonic sau prin email până la data de 27.10.2014 despre rezultatul preselecţiei.

7. Concurenţii (solişti şi grupuri) vor prezenta în concurs două piese care să nu depăşească 4 minute fiecare. Pentru fiecare cântec prezentat în concurs, trebuie menţionat compozitorul şi textierul.

8. Ordinea de intrare în scenă se va stabili de către organizatori, prin tragere la sorţi, după finalizarea înscrierilor şi validarea concurenţilor. Din motive obiective, inainte de începerea concursului, concurenţii pot schimba între ei ordinea de intrare în concurs, dacă au căzut de comun acord între ei, cu acordul organizatorilor.

9. Criteriile de evaluare şi punctare a concurenţilor în ordinea importanţei lor sunt:

- Interpretarea;
- Compoziţia muzicală - se va aprecia şi puncta de către juriu prezentarea în concurs a compoziţiilor muzicale proprii;
- Prezenţa scenică;
- Impresia artistică;
- Originalitatea.

10. Evaluarea reprezentaţiilor va fi efectuată de către un juriu alcătuit din personalităţi ale genului (componenţa juriului va fi anunţată pe pagina web a Asociatiei: suflettransilvan.ro). Juriul concursului are întreaga autoritate de rezolvare a oricăror situaţii neprevăzute.

11. Taxa de înscriere

Pentru a veni în sprijinul concurenţilor, nici la această ediţie nu se va percepe taxă de înscriere.

PREMIEREA

Premiile constau în diverse instrumente muzicale, în special chitare.

Concurentul sau grupul distins cu Trofeul Festivalului va participa la ediţia din anul următor în calitate de invitat în recital.

Informaţii suplimentare se pot obţine la adresa de email suflettransilvan@gmail.com.